Opublikowane przez: www.bilandima.pl poniedziałek, 5 maja 2014




1 .  Ночной Хулиган – Nocny chuligan
2.       Звездочка моя ясная – Gwiazdeczka moja jasna
3.       Малыш – Malutki
4.       Я так люблю тебя – Tak Cię kocham
5.       SMS – SMS
6.       Girlfriend – Dziewczyna
7.       Я ошибся, я попал – Ja zgubiłem się, ja pomyliłem się
8.       Июньский дождь – Czerwcowy deszcz
9.       Дорогая – Droga (w znaczeniu Moja droga, moja bliska, nie ulica)
10.   Бум – Huk
11.   Полная Луна – Pełnia księżyca
12.   Ты была всегда такой – Zawsze taka byłaś
13.   Капелька крови – Kropelka krwi
14.   Я жду тебя – Czekam na Ciebie
15.   Ты, только ты – Ty, tylko Ty


1.     Ночной Хулиган

Я ночной хулиган
У меня есть наган
Я похож на маман
И я вечно пьян

Ну и что, ну и что
Сильный-смелый зато
Загорелый зато
И хожу в пальто

Я к тебе прилечу
Я за все заплачу
Тебя озолочу
Я тебя хочу

Я не самый плохой
Просто я не святой
И только с тобой
Я найду покой

Когда смотрю в твои глаза
Я понимаю
Мне без тебя никак нельзя
Точно знаю

Я ночной хулиган
У меня есть талант
Я крутой музыкант
И я вечно пьян

Ты попала в капкан
А ключи у маман
У меня есть наган
И хороший план

Мы с тобой улетим
Куда захотим
Дерева посадим
И детей родим

Будем вместе всегда
Дни, недели, года
Не умрем никогда
Да, да, да, да, да

Когда смотрю в твои глаза
Я понимаю
Мне без тебя никак нельзя
Точно знаю

Я ночной хулиган
В деле я атаман
А в постели гигант
Просто ураган

От меня не сбежишь
Ты же мной дорожишь
Очень часто звонишь
По ночам не спишь

Я ночной хулиган
У меня есть наган
Я похож на маман
И я вечно пьян

Ну и что, ну и что
Сильный-смелый зато
Загорелый зато
И хожу в пальто

Я ночной хулиган
Я ночной хулиган
Хулиган...


Nocny chuligan

Ja nocny chuligan
Mam nagan (nazwa rewolweru)
Podobny jestem do mamuśki
I wiecznie jestem pijany

No i co, no i co
Ale za to silny - śmiały
Ale za to opalony
I w płaszczu chodzę

Do ciebie przylecę
Za wszystko zapłacę
Ciebie ozłocę
Ja ciebie chcę

Nie jestem najgorszy
Po prostu nie jestem święty
I tylko z tobą
Znajdę spokój

Kiedy patrzę w twoje oczy
Rozumiem
Bez ciebie w żaden sposób nie mogę
Wiem to na pewno

Jestem nocnym chuliganem
Mam talent
Jestem super muzykiem
I wiecznie jestem pijany

Wpadłaś w potrzask
A klucze są u mamuśki
Ja mam tylko nagan
I dobry plan

Odlecimy razem
Dokąd zechcemy
Drzewa posadzimy
I urodzimy dzieci

Będziemy razem zawsze
Dni, tygodnie, lata
Nie umrzemy nigdy
Tak, tak, tak, tak, tak

Kiedy patrzę w twoje oczy
Rozumiem
Bez ciebie w żaden sposób nie mogę
Wiem to na pewno

Ja nocny chuligan
W robocie ataman
W łóżku tytan
Po prostu huragan

Ode mnie nie uciekniesz
Bo jestem tobie drogi
Bardzo często dzwonisz
Po nocach nie śpisz

Ja nocny chuligan
Mam nagan
Podobny jestem do mamuśki
I wiecznie jestem pijany

No i co, no i co
Ale za to silny – śmiały
Ale za to opalony
I w płaszczu chodzę

Ja nocny chuligan
Ja nocny chuligan
Chuligan...




2.     Звездочка моя ясная

Песни у людей разные
А моя одна на века
Звездочка моя ясная
Как ты от меня далека

Поздно мы с тобой поняли
Что вдвоем вдвойне веселей
Даже проплывать по небу
А не то ,что жить на земле

Облако тебя трогает
Хочет от меня закрыть
Чистая моя строгая
Как же я хочу рядом быть

Знаю для тебя я не бог
Крылья говорят не те
Мне нельзя к тебе на небо прилететь

А не то ,что жить на земле

Знаю для тебя я не бог
             Крылья говорят не те
             Мне нельзя к тебе на небо прилететь

Поздно мы с тобой поняли
             Что вдвоем вдвойне веселей
             Даже проплывать по небу
             А не то ,что жить на земле


Gwiazdeczka moja jasna

Pieśni od ludzi rozmaite
A moja jedna na wieki
Gwiazdeczko moja jaśniutka
Jak Ty ode mnie daleko

Spóźnieni my pojęliśmy
Ze we dwoje jest weselej
Nawet śmigając po niebie
Lecz nie ja żyjąc na ziemi

Chmury Ciebie dotykają
Chcą ode mnie zakryć
Czyściutka moja sroga
Jakże ja chce obok być

Spóźnieni my pojęliśmy
Ze we dwoje jest weselej
Nawet śmigając po niebie
Lecz nie ja żyjąc na ziemi

Znany dla Ciebie, ja nie Bóg
Skrzydła towarzyszące nie te
Mnie nie można tak do Ciebie na niebo przylecieć

Spóźnieni my pojęliśmy
Ze we dwoje jest weselej
Nawet śmigając po niebie
Lecz nie ja żyjąc na ziemi

Spóźnieni my pojęliśmy
Ze we dwoje jest weselej
Nawet śmigając po niebie
Lecz nie ja żyjąc na ziemi



3.     Малыш

Поздний час 
а ты не спишь
Не забывай
меня малыш
Ты повзрослеть за день спешишь малыш

И не грусти 
когда вдали Мелькнет огонь
Твоей любви
Не забывай прошу меня малыш

Солнце зажет лучи свои
И легко коснется холодных крыш
Небо напомнит о любви
О тебе 
о тебе мой малыш

Дороги вдаль
уводит нить
И прошлых дней
мне не забыть
Но жизнь идет
И надо просто жить
За горизонт
Уйдут года
Но помнить будешь ты всегда
Той светлой осени слова


Malutki

Późna godzina
a ty nie śpisz
Nie zapominaj 
mnie malutki
Wydoroślałeś, w ciągu dnia się śpieszysz.

Nie bądź smutny
kiedy w oddali błyska ogień
Twojej miłości
Nie zapominaj proszę mnie malutki

Słońce złapie swoje promienie
I delikatnie dotknie chłodne dachy
Niebo przypomni o miłości
O tobie 
o tobie mój malutki

Droga w oddali
prowadzi nić
w przeminione dni
nie dane mi zapomnieć
ale życie idzie do przodu
i trzeba po prostu żyć
za horyzont
odejść z miasta
Ale będziesz zawsze pamiętać
Tej słonecznej jesieni słowa.


  1. Я так люблю тебя

Не знакомо, не вероятно
Слишком ново, слишком приятно
Делу время и стучит в темя
Что приготовила новая тема
Мои мысли о тебе лишь, о тебе, да
И сейчас нужна мне победа
Одинокий город спит отдыхает
За усталый вид отвечает
Добрый вечер улицы, бары, двери, мосты, подъезды, тротуары
Здесь одной тебя не хватает
Знала бы ты, как сильно скучаю
Мои мысли о тебе лишь, о тебе, да
нужна мне победа
Одинокий город спит отдыхает

Я так люблю тебя
Я так хочу тебя
Как воздух и вода
Ты мне одна нужна всегда
Поверь моим словам
Я все тебе отдам
Как воздух и вода
Ты мне одна нужна всегда

Слезы, грезы, летние грозы
Темные ночи, красные розы
Не помогут, нет мне покоя
Чувствую нужно что - то другое
Мои мысли о тебе лишь, о тебе, да
И сейчас нужна мне победа
Одинокий город спит отдыхает

Я так люблю тебя
Я так хочу тебя
Как воздух и вода
Ты мне одна нужна всегда
Поверь моим словам
Я все тебе отдам
Как воздух и вода
Ты мне одна нужна всегда
Слезы…слезы…
О тебе лишь о тебе…
Слезы… слезы…


Tak Cię kocham

Nie wiadomo, nieprawdopodobnie
Zbyt nowo, zbyt przyjemnie
Dzielę czas i stukam się po głowie (zapewne idiom - zastanawiam się)
Co przygotował nowy temat (idiom - co przyniesie nowy dzień)
Moje myśli są tylko o Tobie, o Tobie, tak
I teraz potrzeba mi sukcesu
Samotne miasto śpi, odpoczywa
Na zmęczony widok odpowiada
Dobry wieczór ulice, bary, drzwi, mosty, klatki schodowe, chodniki
Tutaj jednej Ciebie nie rozumiem
Wiedziałabyś jak silnie tęsknię
Moje myśli są tylko o Tobie, o Tobie, tak
I teraz potrzeba mi sukcesu
Samotne miasto śpi, odpoczywa


Tak Cię kocham
Tak Cię pragnę
Jak powietrze i woda
Ty jedyna potrzebna mi jesteś na zawsze
Zaufaj moim słowom
Ja wszystko oddam Tobie
Jak powietrze i woda
Ty jedyna potrzebna mi jesteś na zawsze


Łzy, marzenia, letnie burze
Ciemne noce, czerwone róże
Nie pomogą, nie mam spokoju
Czuję jakąś inną potrzebę
Moje myśli są tylko o Tobie, o Tobie, tak
I teraz potrzeba mi sukcesu
Samotne miasto śpi, odpoczywa

Tak Cię kocham
Tak Cię pragnę
Jak powietrze i woda
Ty jedyna potrzebna mi jesteś na zawsze
Zaufaj moim słowom
Ja wszystko oddam Tobie
Jak powietrze i woda
Ty jedyna potrzebna mi jesteś na zawsze
Łzy... łzy...
Tylko o Tobie, o Tobie..
Łzy.. łzy..


  1. SMS

Ветры зимние, слёзы горькие
В sms-ках я твоих читаю
А могло бы быть всё наоборот
Дай мне к сердцу твоему пин-код
Не могу бежать, сколько можно ждать
Всё мне кажется - тебя теряю
Нереальный мир так волнует кровь
Наша виртуальная любовь

Может завтра суждено нам расстаться всё равно
Это завтра, а пока в сердце вновь весна
Я слова тебе шепчу и сколько хочешь повторю
Если мало ночи - подарю зарю

Сердцу будет жаль лёгкую печаль
Но оно тебя не позабудет
Серые дожди пусть наводят грусть
Знаю твой email наизусть

Может завтра суждено нам расстаться всё равно
Это завтра, а пока в сердце вновь весна
Я слова тебе шепчу и сколько хочешь повторю
Если мало ночи - подарю зарю

Может завтра суждено нам расстаться всё равно
Это завтра, а пока в сердце вновь весна
Я слова тебе шепчу и сколько хочешь повторю
Если мало ночи - подарю зарю

Ветры зимние, слёзы горькие
В sms-ках я твоих читаю
А могло бы быть всё наоборот
Дай мне к сердцу твоему пин-код

Может завтра суждено нам расстаться всё равно
Это завтра, а пока в сердце вновь весна
Я слова тебе шепчу и сколько хочешь повторю
Если мало ночи - подарю зарю


SMS

Zimowe wiatry, gorzkie łzy
W sms-kach Twoich czytam
A wszystko mogłoby być odwrotnie
Daj mi do serca Twojego Pin-Kod
Nie mogę uciec, ile można czekać
Wszystko wskazuje na to - że Ciebie tracę
Nierealny świat tak burzy krew
Nasza wirtualna miłość

Może jutro przyjdzie nam rozstać się
Wszystko jedno - to jutro
A na razie w sercu znów wiosna
Ja słowa Tobie szepczę i ile razy chcesz powtórzę
Jeśli mało nocy - podaruję zorzę (np. polarna)

Sercu żal będzie lekkiego smutku
Ale ono Ciebie nie zapomni
Szare deszcze niech naprowadzają smutek
Znam Twój e-mail na pamięć

Może jutro przyjdzie nam rozstać się
Wszystko jedno - to jutro
A na razie w sercu znów wiosna
Ja słowa Tobie szepczę i ile razy chcesz powtórzę
Jeśli mało nocy - podaruję zorzę (np. polarna)

Może jutro przyjdzie nam rozstać się
Wszystko jedno - to jutro
A na razie w sercu znów wiosna
Ja słowa Tobie szepczę i ile razy chcesz powtórzę
Jeśli mało nocy - podaruję zorzę (np. polarna)

Zimowe wiatry, gorzkie łzy
W sms-kach Twoich czytam
A wszystko mogłoby być odwrotnie
Daj mi do serca Twojego Pin-Kod



  1. Girlfriend

Одиночество весны и за что мне эти сны не знаю
Закрываю я глаза, дотянуться до тебя мечтаю
Каждый шаг и каждый вздох извини, я о тебе все знаю
Представляю «хеппи-енд»
Говорю, моя girlfriend мечтаю

Подойду и улыбнусь, что ты мне ответишь, я не знаю
Попросил я остаюсь мы вдвоем ,но это я мечтаю
Я ищу , в себе ответ будешь рядом или нет, не знаю
Представляю «хеппи-энд» говорю , моя girlfriend , мечтаю


Dziewczyna

Samotność wiosny i po co mi te sny, nie wiem.
Zamykam oczy, dociągnąć się do ciebie marzę.
Każdy krok i każde spojrzenie, wybacz ja wiem o tobie wszystko.
Wyobrażam sobie 'szczęśliwe zakończenie'
Mówię: moja dziewczyna, marzę.

Podejdę i uśmiechnę się, co mi odpowiedz nie wiem.
Poprosiłem, zostaję, oboje razem o tym marzę.
Szukam odpowiedzi w sobie, będziesz obok czy nie, nie wiem.
Mówię: moja dziewczyna, marzę.



  1. Я ошибся я попал

Я ошибся я попал
Сделал только один лишь шаг и упал
Я ошибся, я попал, территории я не знал
А ты без спроса
Нагло смотришь мне вслед, смотришь мне вслед
Смотришь так, будто я не одет, я не одет

Всё, всё, всё - хватит
Это не катит
Всё, всё, всё - хватит плавить мои мозги
Всё, всё, всё - хватит
Пусть другой платит
Всё, всё, всё - хватит плавить мои мозги

Я не знаю, как теперь
Испариться без шума, найти эту дверь
Сумасшедший я кричал
Баррикады я воздвигал
Я укрывался, прятался от огня, как от огня
От тебя, оставь в покое меня, в покое меня

Всё, всё, всё - хватит
Это не катит
Всё, всё, всё - хватит плавить мои мозги
Всё, всё, всё - хватит
Пусть другой платит
Всё, всё, всё - хватит плавить мои мозги
Всё, всё, всё - хватит
Это не катит
Всё, всё, всё - хватит плавить мои мозги
Всё, всё, всё - хватит
Пусть другой платит
Всё, всё, всё - хватит плавить мои мозги


Pomyliłem się, zgubiłem się

Pomyliłem się, zgubiłem się
Zrobiłem tylko jeden krok i upadłem
Pomyliłem się, zgubiłem się
Terytorium nie znałem
A Ty bez pytania zuchwale patrzysz mi w ślad, patrzysz mi w ślad
Patrzysz tak, jak gdybym nie był ubrany, nie był ubrany

Wszystko, wszystko, wszystko - wystarczy
To nie jest obrócone
Wszystko, wszystko, wszystko - wystarczy, by zniszczyć mój mózg
Wszystko, wszystko, wszystko - wystarczy
Niech inny za to płaci
Wszystko, wszystko, wszystko - wystarczy, by zniszczyć mój mózg

Ja nie wiem, jak teraz
Wyparować bez szumu, znaleźć te drzwi
Zwariowanie krzyczałem
Barykady wznosiłem
Ukrywałem się, chowałem się przed ogniem, jak od ognia, od Ciebie
Zostaw mnie w spokoju, w spokoju

Wszystko, wszystko, wszystko - wystarczy
To nie jest obrócone
Wszystko, wszystko, wszystko - wystarczy, by zniszczyć mój mózg
Wszystko, wszystko, wszystko - wystarczy
Niech inny za to płaci
Wszystko, wszystko, wszystko - wystarczy, by zniszczyć mój mózg /x2


  1. июньский дождь

Где ты? Летний дождь стучит в окно
Где ты? Все прошло все решено
Где ты? Ничего нельзя вернуть
Я скажу тебе забудь ,но опять дождь напомнит
Где же ты?
Где ты? Это больше чем любовь
Где ты? Это то чем дышит кровь
Где ты? Я теряю свой контроль
Без тебя немая боль не пройдет ,не пройдет
Ну где же ты?

Дождь, июньский дождь
Вновь на сердце дрожь 
Я прошу оставь,оставь мне грошь надежды
Дождь ,июньский дождь
Разве ты поймешь, о чем он знает
Знает летний дождь

Где ты? дождь июньский дождь
Где ты? шелестит ночной листвой
Где ты? помнит наши имена
Мы не вместе ,чья вина
Спросит вновь дождь июньский дождь



Czerwcowy deszcz

Gdzie jesteś? czerwcowy deszcz stuka w okno
Gdzie jesteś? Wszystko przeszło, już po wszystkim.
Gdzie jesteś? Niemożliwe jest, aby cokolwiek przywrócić.
Powiem Ci - "zapomnij", ale deszcz znowu przypomni..
Gdzie jesteś?
Gdzie jesteś? To coś więcej niż miłość
Gdzie jesteś? To jest to, co wprawia krew w obieg
Gdzie jesteś? Tracę kontrolę nad sobą
Bez Ciebie ten niemy ból nie minie, nie minie
Więc gdzie jesteś?

Deszcz, czerwcowy deszcz znów drży na sercu
proszę, zostaw mi choć grosz nadziei
Deszcz, czerwcowy deszcz
Naprawdę zrozumiesz to o czym on wie,
o czym wie czerwcowy deszcz.

Gdzie jesteś? Deszcz, czerwcowy deszcz
Gdzie jesteś? Szeleści nocnymi liśćmi
Gdzie jesteś? Pamięta nasze imiona
Nie jesteśmy razem, czyja to wina?
Spyta znów deszcz, czerwcowy deszcz



  1. Дорогая

Было прошло, но не забыть мне никогда
Как твоя любовь стремилась в никуда
Подожди, кричал ,ты не слушал
И метель летела вдаль как легкая вуаль
За тобой ходил я словно тень
Думая о тебе все думал, думал целый день
Я по пятам , где ты там был и я
Вот такая история

Дорогая ты такая
Я таких никогда не встречал
Дорогая я то знаю это все лишь обман
Дорогая ты такая
Как рассвет как закат как туман
Дорогая я то знаю это все лишь обман

Было прошло, но не забыть мне никогда
Как вернулась ,ты вернулась навсегда
Не люблю ,кричал ты не слушала
И на плечи мне рубашкой шелковой легла
Ты за мной ходила словно тень
Целилась прямо, прямо в сердце как мишень
Ты попятам как будто тень моя
Вот такая история


Droga (kochana)

Było minęło, ale nigdy nie zapomnę
Jak twoja miłość dotarła do nikąd
 Poczekaj, krzyczałem, ty nie słuchałaś
 I zamieć leciała w dal jak lekka zasłona
 Chodziłem za tobą ,słowem, jak cień
 Myślałem o tobie, myślałem cały dzień
 Po pięciu dniach gdzie ty byłaś, tam byłem i ja
 Oto taka historia

Kochana, jesteś taka
Takich ja nigdy jeszcze nie spotkałem
Kochana, wiem, że to wszystko jest tylko kłamstwem
Kochana, jesteś taka
Jak świt, jak zachód, jak mgła
Kochana, wiem, że to wszystko jest tylko kłamstwem

Było minęło, ale nigdy nie zapomnę
Jak wróciłaś, wróciłaś na zawsze
Nie kocham, krzyczałem, ty nie słuchałaś
I na ramieniu położyła mi się jedwabna koszula
Chodziłaś za mną, słowem, jak cień
Celowałaś prosto, prosto w serce niczym w cel
Po piątym dniu byłaś jakby moim cieniem
Oto taka historia


  1. Бум

Кто-то летел потом бум и падал
Летел потом бум и падал
День бел а он бум и падал так на лету
А кто-то плыл и вдруг утонул он
Так молча взял и утонул он
Да-да взял и утонул он камнем на дно
А кто-то шёл потом бум и падал
Так ровно как стоял и падал
Да-да потом бум и падал так на ходу
А кто-то умный просто был дома
Он дома телевизор смотрел
Вот так и ничего не успел

А я иду по улице, где все тусуются
Где все интересуются и все целуются
И вот она передо мной передо мной мной встала
Захохотала и мне прохладно стало
Но я пришел сюда не за этим – отметим
Но я попал у меня выбора-выбора нет
Но хорошо бы сейчас хотя бы раз
Всё переповторить для вас
Кого я вижу, кого я слышу
Кого я знаю принимаю за своего
Не его а тебя оо-е переменило в голове
Не уж то так оно и было 
Не временило всё сразу влило
Из мескалина пластилина и винила
А мне нет разницы никакой, как и вам как это мило

Наверно вправду это всё происходило 
Или может быть вы скажите что нет, не в этом дело надоело
Что потом, за углом увидел дом а рядом девушек под зонтом
Пропели мне американские девушки
Да я молод но расколот переменили ли лица их тепло на холод
Я рад это шоколад мармелад, а может ад
Неважно лишь только однажды, а может дважды я объясню тебе
Бритва остра, а мечу не сестра когда ты будешь стара
Я подарю тебе большую РА радость за других тебе чужих или родных
Хватит уже вам хранить верность делам скорей передвиньтесь к нам
Перебегите к нам, а я запутался сам


Huk

Ktoś latał, a potem huk i upadł
Dzień biały, a on huk i upadł tak w locie
A ktoś płynął i nagle utonął
Tak milcząc wziął i utonął
Tak - tak wziął i utonął jak kamień opadając na dno
A ktoś szedł potem huk i upadł
Tak równo stanął jak i upadł
Tak - tak potem huk i upadł tak w ruchu
A ktoś mądry po prostu był w domu
On był w domu i oglądał telewizor
I tak nic nie zauważył

A ja idę po ulicy, gdzie wszyscy imprezują
Gdzie wszyscy ciekawią się i wszyscy się całują
Ona przede mną, przede mną ustała
Zachichotała i zrobiło mi się chłodnawo
Ale ja przyszedłem tutaj, nie po to - zaznaczmy
Myślałem, że mam wybór, ale wyboru nie ma
Chciałabym powtórzyć chociaż raz
To wszystko dla nas

Kogo ja widzę, kogo ja słyszę
Koga ja znam biorę za swojego
Nie jego, a Ciebie
Przemieniło się w głowie
Czyżby to tak było?

Nie przeszło wszystko od razu
Mieszaniny się lały, wszystko się mieszało
Dla mnie nie ma żadnej różnicy, jak dla was, jakie to miłe
Na pewno, naprawdę to wszystko się odbyło
Czy to możliwe powiedzcie, że ich już nie ma, mnie o to nie chodziło
Co potem, za rogiem zobaczyłem dom, a obok dziewczyny pod parasolem
Zaśpiewały mi amerykańskie dziewczyny
Tak, ja jestem młody, ale czy dlatego ich twarze przemieniły się z ciepłych na zimne
Cieszę się, to czekolada, marmolada, a może piekło?
Nie ma znaczenia jedynie tylko raz, a może dwa razy ja wytłumaczę tobie
Walka ostra, a szabla nie jest siostrą, kiedy ty będziesz stara
Ja podaruje tobie wielką radość innych
Starczy wam już chronić znudzenie
Szybko ruszcie do nas!
Przybiegnijcie do nas!




  1. Полная луна

Взгляд ты будешь помнить взгляд мой в глаза
Тебя растопит, кто бы сказал
Вернешься к жизни и, полетишь жду я
Но ты молчишь как веришь небу
Верю тебе ,иду на встречу к яркой мечте
Срываю маски ,только внутри сердце бьется

Полная луна
Тебя найдет и потерять мне кажется
Не сложно, ведь таких как я не значатся
В той песни ,что поет с тобою ветер вольный
Оглянись назад тебя люблю, а может нет не факт
Пусть будет в этой жизни только так
В любовь играть не буду , знаешь жду я чуда

Может это только все для меня
Срываюсь где-то мысли гоня 
Иду туда где вечно светло где ты
И как во сне к тебе прикоснусь
Ты знаешь, я к тебе не вернусь
Не хочешь верить в меня
Все это зря


Pełnia księżyca

Spojrzenie będziesz pamiętać, spojrzenie w oczy
Cię roztopi, kto by powiedział
Że wrócisz do życia i polecisz, gdzie ja czekam
Ale ty milczysz, jak wierzysz niebu
Ja tobie wierzę, idę na spotkanie jaskrawych marzeń
Zrywam maskę, tylko wewnątrz serce bije

Pełnia księżyca
Znajdzie ciebie i zgubi, tak mi się wydaje
Nie skomplikowanie, wiedz, o takich jak ja nie wspominają
W tej piosence, co śpiewa ją z tobą wolny wiatr
Spójrz, znowu cię kocham, a może to nie fakt
Niech będzie w tym życiu tylko tak
W miłość grać nie będę, wiesz, że czekam na cud

Może tylko wszystko dla mnie
Wyrywa się, gdzie gonią myśli
Idę tutaj, gdzie wieczna jasność, gdzie ty
I jak we śnie, dotknę cię
Wiesz, że do ciebie nie wrócę
Nie chcesz wierzyć we mnie
Wszystko to było na próżno



  1. Ты была всегда такой

Ты была всегда такой, не теряла время зря
Не хочу я запасной быть игрушкой для тебя
Ты не простая штучка только слез не роняй
Найди себе по лучше и со мной не играй

Только брось притворяться только брось рисоваться
Только нам разбегаться надо с тобою прочь
Только брось эти слезы ты слышшь брось
Я серьезно и тебя как занозу вынет из сердца прочь

Ни о чем не говори с кем и где проводишь дни
Ничего не дари и когда одна не звони
А ты найди себе по лучше ты себя покажи
Меня на всякий случай не держи не держи


Zawsze taka byłaś

Zawsze taka byłaś, nie marnowałaś czasu bez sensu
Nie chcę być zapasową zabawką dla ciebie
Jesteś trudną zagadką, tylko nie roń łez
Znajdź lepiej siebie i nie baw się ze mną.

Tylko rzuć udawanie, tylko rzuć udawanie
Tylko ja muszę ruszyć w inną stronę
Tylko nie płacz, słyszysz? nie płacz.
Jestem poważny i ciebie, jak drzazgę wyrzucę z serca precz.

Nigdy nie mówisz z kim i jak spędzasz dni
Niczego nie dawaj i nie dzwoń
Znajdź lepiej siebie i pokaż się lepiej
Nie trzymaj mnie na wszelki wypadek, nie trzymaj.


  1. Капелька крови

Ночью не спится , ты взяла пяльцы
Нитку в иголку тонкие пальцы
Ловко вставляют ,цвет выбирают
Бисером буквы писать начинают

Капелька крови на белом шелке
Уколола пальчик тонкой иголкой
Вышить хотела на белом шелке
Имя мое ты тонкой иголкой

Чтобы не ранить тонкие пальцы
Ты позабросишь бисер и пяльцы
В небе полночном будешь отныне
Ты вышивать звездами имя


Kropelka krwi

Nocą nie mogę spać, ty wzięłaś krosna
Nitkę w igiełkę, cienkie palce
Sprawnie wstawiam, kolor wybieram
Różańcem (paciorkami) litery pisać zaczynam

Kropelka krwi na białym jedwabiu
Ukłuła paluszek cienką igiełką
Wyszyć chciała na białym jedwabiu
Imię moje cienką igiełką

Żeby nie ranić cienkich palców
Ty zaniedbasz różaniec i krosno
Na niebie północnym będziesz od tej chwili
Będziesz wyszywać gwiazdami imię


  1. Я жду тебя

Вспоминаю день вчерашний мы с тобой вдвоем
Слышу голос твой манящий , утону я в нем
Дверь осталась не закрытой на столе цветы
Счастье словно позабыто где же где же ты

Я жду тебя, я жду тебя
Я жду тебя всегда
Я жду тебя, я жду тебя
Я жду тебя всегда

Все в душе переболело
День и ночь как сон
В синем небе птицей белой
Кружится мой сон
Я глаза свои открою, утро позову
Только нет тебя со мной
Нет, а почему нет, а почему?


Czekam na Ciebie

Wspominam wczorajszy dzień
My razem, we dwoje

Słyszę glos Twój delikatny - utonąłem w nim

Drzwi zostały nie zamknięte, na stole kwiaty
Szczęście, słowa, oraz troska, gdzie ze, gdzie ze Ty?



Czekam na Ciebie, czekam na Ciebie

Czekam na Ciebie, zawsze
Czekam na Ciebie, czekam na Ciebie
Czekam na Ciebie, zawsze



Wszystko w duszy juz zabite

Dzień i noc jak sen
A na niebie ptaszek biały
Kreci sie w mym śnie
Otwieram oczy zaspane, ranek juz wola
Tylko Ciebie nie ma ze mną
Nie, a dlaczego, nie a dlaczego?!





  1. Ты,только ты

Когда тебя со мною нет
Мой путь-сплошная западня.

Смолкает звук и меркнет свет,

Я не могу прожить и дня.
Без откровенных губ твоих
Твоих таких весенних глаз
Молиться буду я за них
Я биться буду ради нас
Ты,только ты
До слёз,до хрипоты
Всё песни и стихи
Тебе...только..



Ты,только ты

Надежды и мечты
Мне без тебя совсем,
Совсем...горько...
Когда уходишь ты на миг,
Миг этот-годы для меня
Я так люблю тебя,пойми.
Пойми,я так люблю тебя.
Без откровенных губ твоих
Твоих таких весенних глаз
Молиться буду я за них
Я биться буду ради нас



Ты,только ты

До слёз,до хрипоты
Всё песни и стихи
Тебе...только...
Ты,только ты
Надежды и мечты
Мне без тебя совсем,
Совсем...горько...



Ты,только ты

До слёз,до хрипоты
Всё песни и стихи
Тебе...только...
Ты,только ты
Надежды и мечты
Мне без тебя совсем,
Совсем...горько...


Ty, tylko Ty

  Kiedy ciebie nie ma ze mną
Moja droga jest ciągłą pułapką

Milknie dźwięk i ciemnieje światło

Ja nie mogę przeżyć dnia
Bez szczerych ust twoich
Twoich takich wiosennych oczu
Modlić się będę za nich
Walczyć będę dla nas



Ty, tylko ty

Do łez, do chrypoty
Wszystkie piosenki i wiersze
Tobie... tylko



Ty, tylko ty

Nadziei i marzeń
Mnie bez ciebie jest całkiem
Całkiem... gorzko!



Kiedy odchodzisz na mig

Mig ten - jest jak lata dla mnie
Ja tak kocham ciebie, zrozum
Zrozum, ja tak ciebie kocham
Bez szczerych ust twoich
Twoich takich wiosennych oczu
Modlić sie będę ja za nich
I walczyć będę dla nas



Ty, tylko ty

Do łez, do chrypoty
Wszystkie piosenki i wiersze
Tobie... tylko



Ty, tylko ty

Nadziei i marzeń
Mnie bez ciebie jest całkiem
Całkiem... gorzko!




 Teksty i tłumaczenia piosenek pochodzą ze strony: www.tekstowo.pl

Skomentuj

- Copyright © Strona Oficjalnego Polskiego Fan Clubu Dimy Bilana - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -